Veelgestelde Vragen FAQ

Ja, je persoonsgegevens zijn bij ons in goede handen. Wij waarden je vertrouwen in ons en zullen daarom ons uiterste best doen om de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen. Wij werken uitsluitend via een versleutelde SSL-verbinding, je kunt dit zien aan het “slotje” voor de tekst nijos.nl helemaal links in de URL balk.
Persoonsgegevens die je bij ons achterlaat zijn alleen voor intern gebruik, wij delen dit dan ook niet zonder toestemming met anderen.

Foto’s die je upload om een gepersonaliseerd product te maken behandelen wij als persoonsgegevens en gaan hier mee om zoals wij zouden willen dat een ander met onze eigen foto’s om zou gaan. Wij bewaren deze foto’s voor een maximum periode van 24 maanden voor het geval je het product nog een keer wilt bestellen of er iets mis is gegaan met je bestelling. Geüploade foto’s van een niet besteld product verwijderen wij na maximaal 30 dagen. Heb je liever dat je foto eerder verwijderd word laat het ons dan weten aan onze klantenservice.

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Gepersonaliseerde producten zijn speciaal voor jou gemaakt en kunnen dus niet teruggestuurd worden. Ben je toch niet tevreden met het ontvangen product? Neem even contact op met onze klantenservice dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Je kunt je bestelling veilig en op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Paypal
– Sofort
– Bancontact

Wat vervelend om te horen dat het product wat je besteld hebt niet is wat je verwacht had. Als je een foto van het product wat je ontvangen hebt naar onze klantenservice stuurt denken wij graag met je mee naar een passende oplossing.

Oei, vervelend om te horen dat het product niet ongeschonden bij je is aangekomen. Als je contact op neemt met onze klantenservice zorgen wij ervoor dat er z.s.m. een nieuw product word opgestuurd.
Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Klik hier.

Iban nr.: NL21 KNAB 0258 9361 77

Naam bank: Knab
BIC: KNABNL2H
Adres: Amsterdam, The Netherlands

Knab maakt voor het verwerken van internationale overboekingen gebruik van een tussenbank (ook wel bekend als ‘intermediary bank’). Naast de gegevens van Knab heb je ook de gegevens van deze bank nodig om een overboeking te kunnen ontvangen.

Naam intermediary bank: ABN Amro
BIC: ABNANL2A
Adres: Amsterdam, The Netherlands

Per bestelling is het mogelijk om één afleveradres toe te voegen. Om producten naar verschillende adressen te sturen zul je dan verschillende bestellingen moeten plaatsen.

Sorry dat het product wat je wilt bestellen momenteel niet op voorraad is. Wij doen ons best om onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden, het product zal dus zo snel mogelijk weer op voorraad zijn.

De voorraad van het product staat vermeld op de productpagina boven de knop “in winkelmand”.

Ons KVK nummer is: 63749742
Ons BTW identificatie nummer: NL003220661B52

Contact opnemen kan via ons contact formulier of via:
Whatsapp: +31 6 163 12 689
Mail: info@nijos.nl
Kijk voor meer informatie op onze contact pagina.

€6,95 voor bestellingen onder de €70,-
Gratis voor bestellingen vanaf €70,-
Voor meer informatie over levertijden en verzendkosten klik hier.

Vóór 13:00 uur besteld is vandaag verzonden (m.u.v. gepersonaliseerde producten). Je kunt je bestelling de volgende dag verwachten.
Voor meer informatie over levertijden en verzendkosten klik hier.